joi, 6 septembrie 2012

... a spiritual piece of advice ...


5 comentarii:

  1. Dupa miros am venit!!!! Mirosea asa de puternic a piersici si brad! Iar aerul este asa de curat... parfumat si verde! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa miros am venit!!!! Mirosea asa de puternic a piersici si brad! Iar aerul este asa de curat... parfumat si verde! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc Minnie! ... aer curat... parfumat şi verde, de două ori pentru tine! ... de la piersici vine doar o adiere, sunt un pic mai-nainte ;-) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau ca sa înregistrat comentarul meu de doua ori! A mers foarte prost internetul aici la mine astazi si cred ca a fost o eroare! Scuzele mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Minnie, nu-i nimic! Uite, m-am gândit că aici în virtual putem da timpul înapoi: pot şterge comentariile în plus şi să rămână unul singur, ca şi cum nu ar fi fost eroarea datorată internetului care a mers aiurea.... Facem? ;-)

      Ștergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share