marți, 27 noiembrie 2012

... a summer sunset to remember ...


24 de comentarii:

  1. îmi place foarte mult atmosfera. o fotografie frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful. I like the unusual perspective you used.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sensacional!! parabéns!!
    Abraços da Coruja!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb, altceva nu cred ca se mai poate spune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata!

    Si soarele ma cearta : Nu vezi ca sunt la apus?!

    Buna seara!

    RăspundețiȘtergere
  6. cu siguranta "remember", am...furat-o!
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să-ţi fie de bucurie, Vasile! Mulţumesc de "furtişag" (că deh, nu orişice se fură ;-) ! ) şi să ai o seară frumoasă!

      Ștergere
  7. un apus fierbinte...bun de pus pe peretele dormitorului, mi-ar placea un poster urias!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, mulţumesc! ... ar fi de-ncercat, ce zici... Spun şi Eu...?

      Ștergere
  8. There are no words to describe such a sunset...Thank you for sharing! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ehee, iubită Varo, unde-mi ești, după tine mă perpepelesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tury, nu te mai perpeli... zilele astea parcă ar fi fost de vară... Încearcă să iubeşti un pic mai mult... câte puţin din fiecare toamnă, din fiecare iarnă, din fiecare primăvară... din fiecare zi!

      Ștergere
  10. Ein Foto zum Dahinschmelzen.

    LG Mathilda

    RăspundețiȘtergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share