marți, 25 septembrie 2012

Camouflaging power... 4






33 de comentarii:

  1. camuflajul este reusit! :)) fotografiile sunt însa mai mult decat "reusite" sunt PERFECTE!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. am senzatia ca va priviti ochi in ochi...deosebit de frumoase fotografii...
    iubesc verdele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... da, curios... și eu am aceeași senzație... că vă priviți în ochi ;-) ...! Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Este foarte frumos surprinsă lăcusta în diferite ipostaze.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine e adaptata mediului. Abia o distingi :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur... ai reușit să o distingi! ;-) Mulțumesc Dor de femeie!

      Ștergere
  5. Superb costum de camuflaj! Foarte reusite fotografii!
    Eu am in gradinita de flori o calugarita, cu care ma intalnescin fiecare seara. Si ea e tot asa camuflata :)
    O zi de miercuri placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta e lacusta, nu:D?
    Ce tare ai prins poza:) Like it!

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos, chiar daca "actorul" e mai mult allien...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... am fi mai liniștiți dacă am ști cum arăta extraterestri, nu?... chiar dacă ar arăta așa ;-) Mulțumesc!

      Ștergere
  8. Nu sint un anonim,cum nu este nici lacusta surprinsa de tine in fotografii.Faine fotografii!
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... da da... e ceva "destincție" pe-aici ;-) ! Mulțumesc!

      Ștergere
  9. Gut getarnt ist alles, sehr gut fotografiert.

    LG Mathilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danke für Ihren Besuch und für Ihre netten Worte! It's ok? Thank you Mathilda!

      Ștergere
  10. impresionant! Happy WW!:D Nu mi-as fi dat seama! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur fiindcă am reușit (să impresionez) și ai reușit (să îți dai seama)... ;-) Mulțumesc!

      Ștergere
  11. Grasshopper....
    Foarte frumoasa fotografia! Pacat ca sunt "the terminator" de meserie!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... ei, Minnie... trebuie că are fiecare un mic rol în acest echilibru al uriașului organism numit Terra! Mulțumesc Minnie!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Salut Costin și bine ai venit! 18-105 cu lentilă close-up +1

      Ștergere
  13. o lectie superba despre insecte si mimetism, o poza de manual de stiinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm... interesant punct de vedere... ca de obicei, Spun și eu spune bine ;-) ... și tot ca de obicei, drăguță și generoasă în aprecieri! Mulțumesc!

      Ștergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share