luni, 8 decembrie 2014

Prislop... tranquillity leaps off the photograph... -IV-


4 comentarii:

  1. Am ajuns si eu la Prislop anul acesta. Si-am avut o experienta interioara ce n-o pot cuprinde in cuvinte :)
    La multi ani frumosi, Leo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow!
      Felicitări fiindcă ai ajuns pe-acolo!
      Mulţumesc de urare!
      Tu? Pe unde mai exişti?

      Ștergere
    2. Pe aici pe Pamant, Leo :) Sunt bine. Tot cu copilasii mei. Si cu experientele inerente - nu ma mai laud ca din unele am si invatat cate ceva :)
      Nu m-as descrie drept o persoana religioasa. Dar acolo la Prislop e ceva, ceva bun, uite ca nici macar nu stiu sa-ti descriu in cuvinte...
      Un Craciun fericit, Leo. Tie, si celor dragi tie :)

      Ștergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share