joi, 13 decembrie 2012

... puzzle with light ...


10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Wow! ... serios?!?! Lasă-mă să ghicesc: tu chiar te-ai uitat la imaginea asta... şi pentru asta trebuie să-ţi mulţumesc (chiar dacă, după cum ai observat poate, nu-mi plac Anonimii, cei fără nume... sau măcar nişte cifre ...)

      Ștergere
  2. esti putin ironic sau mi se pare mie?
    Ioana si nu-i fictiv, am observat insa dupa ce am postat ... dar de ce mai ai categoria asta atunci ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... am lăsat categoria asta să văd şi eu câte ceva despre oameni... ce fac şi cum procedează după ce le adresezi o rugăminte... Welcome Ioana (cea nefictivă!)

      Ștergere
  3. din pacate categoria nu spune nimic despre oameni atata timp cat acestia spun lucruri placute,
    iar rugamintea ta din pacate cred ca nu-i tocmai bine amplasata nefiind vizual tocmai corelata cu subiectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... păreri şi păreri... fără supărare...
      Supărată, Ioana(cea nefictivă)?

      Ștergere
  4. fata suparare, era doar o parere, parerea mea ... Ioana ... nesuparata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Like the light and these warm tones. Beautiful photo!

    RăspundețiȘtergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share