luni, 1 noiembrie 2010

... ssst! Toamna mai stă ...

5 comentarii:

  1. am reusit sa-ti vad toate fotografiile, sunt foarte clare si evident, ai vazut dincolo de imagine...pastreaza visul si du-l mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru că ţi-ai petrecut ceva timp pe blogul meu. Mă bucură fptul că ai avut plăcerea "să vezi" ceea ce cu plăcere "am văzut" şi eu... dar nu ai reuşit să-mi "vezi toate fotografiile"... cel puţin una ţi-a scăpat... cea de mâine...
    Mulţumesc!
    (Care vis?)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ am vazut-o acum...
    visul de a vedea in fiecare fotografie o emotie, sau mai multe, asa cum vad si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc! ... se întâmplă uneori ca de fiecare dată să vedem altceva, să vedem diferit...să simţim diferit...

    RăspundețiȘtergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share