duminică, 11 iulie 2010

Declaraţii de dragoste?

6 comentarii:

  1. aspectul mizer al fondului se imbina perfect cu versurile.Am o latura mai morbida,iar Bacovia a fost dintotdeauna preferatul meu.
    Super tare!Bravoo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru apreciere! Eu nu am făcut decât să remarc starea unui îndragostit ce-şi cheamă iubita înapoi "apelînd la clasici". Dacă-mi permiţi, chiar dacă-ti place Bacovia, încearcă să-ţi reprimi latura de care vorbeai... Mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult mai trist decat Bacovia, mi se pare situatia in care EL isi striga cu disperare iubirea, iar EA nici nu stie ca exista un EL indragostit...cumea! de EA ><

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda... nu ştiu ce să zic... nu este totuşi la fel de tristă situaţia în care EA şi-ar striga cu disperare iubirea, iar EL nici nu ar şti că există o EA îndragostită ...? Sau şi mai trist, EL ştie şi profită de situaţie provocând - deliberat sau nu - creşterea intensităţii dorinţei pâna la durere?
    ...Ei totuşi se cunosc, au petrecut timp împreună, au avut "locuri comune" şi sper că, dacă între timp nu a trecut prin acel loc să vadă "strigătul", o va face ... şi vor încerca să "protejeze strigătul de dragoste"... sau de ce nu, vor intra pe acest blog fiindcă, aşa cum ai citit în profil, fotografiile ne intregesc viaţa, completând goluri din noi... datorită lor trăim ceva mai mult ... retrăim... împreună chiar...
    Te mai aştept şi poate că vom vedea împreună, şi tu şi eu, un comentariu... un mesaj... CHIAR de la EI!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca cineva ar face o asemenea declaratie de dragoste, cum ar putea Ea sa-i reziste?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm... nu ştiu, eu nu am fost expus la o asemenea declaraţie!

    RăspundețiȘtergere

Hello!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Go Up ! Share